cupperponie

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Cupper Ponie - 10 november 2014 19:04

Hade hoppning på ridskolan idag. Gick inte alls bra. Hästen jag red var inte sig själv. Han är den typen av ponny som rusar osv men idag var han så seg att man knappt kunde få fram han i skritt. Min ridlärare kunde inte känna något som var fel så jag fick köra på en stund och se om han piggnade till. Det gjorde han inte tyvärr. Samt så flåsade han otroligt mycket. Men han har ätit som han ska, är inte halt eller så. Kanske är feber eller så men vem vet. Hoppas det inte är nå allvarligt iallafall. 


Aja, är iallafall hemma nu. Lyssna på gammla godingar från A*Teens samt har provat min nya jacka. LOVE IT! Grym jacka. Lite roliga med den är att i kragen så sitter ett blikstlås som man kan öppna. I kragen ligger luvan gömd. Skitroligt ju för då kan jag ta fram den när jag behöver istället för att ta av den när jag inte vill ha den o sedan tappa bort den. Awzuum!I morgon är det något bättre ljus så då kan jag nog ta kort på den så får ni se hur den ser ut!


Nu blir det middag och plugg, hare gött!

 

Trodde bilderna på farsans kanin skulle bli orörda men äsch.

Av Cupper Ponie - 10 november 2014 15:19

Den här dagen var verkligen seg! Trots måndagarna brukar gå fort så var det inte så idag. Även om det gick segt så var det rätt lugnt i skolan. Nu är jag iallafall hemma och ska bara ta det lugnt innan ridskolan. Hade tänkt att springa ut en stund men vädret suger verkligen. Regn o rusk helt enkelt. Senare i kväll får jag plugga engelska, kommer dock säkert glömma bort det ofc. Har även fått veta att min jacka har kommit, whoho! Mamma ska hämta den sen, hoppas de andra kläderna också har kommit ;) 


Har tänkt att skriva ett, typ, åsiktsinlägg sen under veckan. Vet inte om man kan kalla det åsiktsinlägg men vi kallar det så nu, ok? ok! Bra! 

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards