cupperponie

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Cupper Ponie - 3 november 2014 15:47

Den här dagen har varit för det mesta skit! Skulle till arbetsförmedlingen på morgonen då våran första lektion började där idag. Glömde både dator och skåpnycklar så jag fick cykla hem så snabbt det bara gick när vi skulle tillbaka till skolan. Blev nästan påkörd för att vissa folk verkar inte veta hur man kör. Påvägen tbx till skolan började det ösregna och jag fick motvind mot skolan vilket var skitdrygt. Våra lektioner var de drygaste jag har varit med om. En i min klass har blivit slagen 2 ggr och hamnat i slagsmål mot en idiot  på min skolan. Den personen mobbar hon i min klass, blir så sur, har sagt till den personen flera gången vilket idiot hon är man man väll säga. Sen är jag sur på skolan som är så dumma i huvvet o inte stänger av den personen, istället ska den som är mobbad hamna i skiten då hon har fått mer ''straff'' än själva mobbare. Orkar bara inte, blir så jävla sur, var så här jävla nära att leta upp mobbaren under skoltid och verkligen skälla ut henne. Att skälla ut henne är något typ ingen vågar men jag är såå jävla sur på henne usch. Dock stoppade en i min klass och tyckte att det inte var någon ide. Men klart som fan att det är en ide. Om inte skolan gör något så måste väll vi göra något? Ska den mobbade få stå ut med massa hämska o jobbiga saker för att exakt ingen gör något? Så dåligt min kompis mår hade det inte förvånat mig att hon tar livet av sig snart, och vems fel är det? Bl.a skolan, varför? För att de inte har gjort ett skit!


Behövde skriva av mig lite så om ni inte har lust att läsa så behöver ni inte. Ska prata av mig med morsan sen när vi åker till ridskolan också.

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards