cupperponie

Alla inlägg den 18 november 2014

Av Cupper Ponie - 18 november 2014 18:12

När jag har blivit frisk, rättare sakt inte ont i halsen iallafall så ska jag börja med en challenge. En Abs challeng. När jag tränar inne så har jag så dålig fantasi på vad jag ska göra och jag vill prova att utmana mig själv. Så jag googlade fram lite challenges och jag hittade en som jag ska prova i 30 dagar, alltså typ en månad. Men jag kommer fortfarande löpa, simma osv så klart. 2 pass om dagen skadar ingen. Om ni undrar varför jag väntar tills jag inte har ont i halsen istället för att vänta tills jag är fullt frisk är för att, har man ont i halsen ska man inte träna. MEN är man förskyld men har turen att inte ha ont i halsen kan man träna för fullt. Det är just att träna när man har ont i halsen som är väldigt skadligt. Många säger att är man förskyld ska man inte idrotta, har man ont i halsen är det sant men annars är det bara att köra på. 


Nu längtar jag tills det onda i halsen släpper. Jag kommer börja exakt samma dag som det har släppt och jag kommer kryssa för en ruta varje dag. Nu jävlar ska jag utmana mig!

Snart kör vi!

Av Cupper Ponie - 18 november 2014 07:27

Brorsan smittade mig ofc så nu är jag jävligt förskyld och har feber. Detta gör mig så sur för jag har massa prov den här veckan som jag inte vill ha släpandes bakom mig. Har matteprov idag men är helt borta i huvudet så det blir inte så bra om jag åker till skolan. I morgon ska jag göra ett gammalt omprov i Fysik. Men om jag känner mig något bättre så kan jag göra provet på morgonen och sedan åka hem. På fredag har jag engelskaprov som jag nog kan göra och sedan åka hem igen. Känner att denna veckan var ju inte precis bästa veckan att bli sjuk. Får istället njuta av varm choklad, halstabletter och glass(som farsan ska köpa till mig sen). Beroende på hur jag mår senare ikväll  så kanske jag åker till hästarna. Får vila upp mig ordentliget under dagen genom att kolla på massa filmer hehe.

     

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards