cupperponie

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Cupper Ponie - 17 november 2014 18:55

Go kväll på er! Bloggen har varit väldigt tom pgr av att jag bl.a inte har orkat göra något. Däremot har jag kommit på lite så att den delen förbättras. Dock kommer det inte bli nå speciellt förbättrat förens nästa vecka men det får man leva med. Jag har tänkt att förädra lite granna i skolan när det gäller mat. Skolans mat är verkligen vidrig. Antingen är det mat jag inte alls gillar eller så är det mat som går att äta men mest onyttigt. Så småning om ska jag börja ta med egen mat till skolan. Först och främst nyttig mat. Kommer tipsa om nå nyttigt man kan ta med till skolan. Eftersom att våra skoldagar är väldigt långa och för att det är bra att äta mer än 3 ggr om dagen ska jag ta med lite snacks till skolan. Och då menar jag inte typ godis, chips osv utan nå menar jag tex morötter, bär osv- Nyttigt alltså! För då kan jag klara våra långa dagar utan att bli trött för att jag behöver något att äta. Lite längre fram kommer tips på nyttiga snacks här på bloggen. 


Nu sitter jag och äter lite goda nudlar och ska strax fortsätta skriva ner recept på lite gott. Har bl.a skrivit ner recept på nyttig pannkakor. Och som ni kanske märker börjar detta bli mer träningsblogg, men så får det bli. En träningsblogg som kombineras med häst. Ridning osv är ju också grymt bra träning ;) Jag hoppas ni fortfarande kommer stanna kvar fast bloggen även kommer innehålla mycket träning!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards