cupperponie

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Cupper Ponie - 11 november 2014 20:23

Förlåt för mitt frånvarande idag men det är ju tisdag och då är alltid schemat fullspäckat. Skola först i morse, hade fått punka på cykeln så farsan fick köra mig till skolan istället. Kunde ha gått om jag hade vetat om min punka tidigare, skulle annars bli sen om jag gick. Runt 09.45 åkte jag till tandläkaren. Visade sig att mina tänder sitter för tight så mina tänder som försöker komma fram kommer inte fram. Alltså måste vi ta bort en mjölktand, för 5:gången.. Sen kommer vi kunna sätta tandställning på. Tillbaka till skolan sedan då. Resten av dagen var väll som vanligt. Morsan körde hem mig men först åkte vi in till Ica för att hämta mina kläder. Whopido! Kommer visa er kläderna så fort som möjligt. Är inte säker på att jag kan vlogga så det får bli bilder istället. Åkte sedan hem och åkte sedan till stallet. Har inte haft någon paus alls för att blogga. Och nu måste jag baka till matten i morgon o plugga engelska. Ska försöka blogga i morgonbitti! Annars får ni vänta tills i morgonkväll eller på torsdag morgon för då har jag bättre tid!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards