cupperponie

Alla inlägg den 29 november 2014

Av Cupper Ponie - 29 november 2014 20:20

Är så jävla nöjd ska ni veta!

 

Har både ändrat design och header, tycker det är otroligt snyggt och stilrent! Nya bilder ska också fixa då mamma är snäll och följer med till stallet och håller hästarna medans jag fotar. Inte så lätt att fota när man är själv o hästarna vill hitta på annat kul. Hoppas hon kan hänga med i morgon! Får lära min mamma min kamera så kan hon fota när jag tex tömkör ;) Resten av denna kväll ska jag fixa fitness-hörnan och sedan går jag och lägger mig, är helt slut i kroppen. Bilderpå hörnan kommer nog i morgon samt ett recept! 


Hoppas ni gillar nya designen och headern lika mycket som jag gör!

 

Av Cupper Ponie - 29 november 2014 19:32

 

Av Cupper Ponie - 29 november 2014 13:42


 
 

Av Cupper Ponie - 29 november 2014 09:10

Har legat i sängen hela morgonen, så slö brukar jag aldrig vara men nu är jag det. Rätt skönt faktist men det tycker jag bara första/ andra gången, sen tröttnar jag. Tänkte ta en löprunda innan stallet men är så trött i kroppen så det får bli träning efter stallet istället. Åker till stallet runt 10 halv 11 så ska båda promeneras en liten stund först och sedan tömköras. Tror jag gör samma sak som igår, Durasell får hänga med som handhäst. Tar samma runda till kyrkan som vi tog igår men idag blir det mer jobb i traven. Sen när vi har kommit fram till kyrkan får vi se vart vi tar vägen. Tror inte det blir samma runda som igår utan vi tar ett annat håll istället. Avslutar sedan med bus och trickträning i hagen. 


Ska försöka ta lite mobil bilder/filmer så får ni lite sådant också. 

 

Borde verkligen gå upp nu..Men min kropp säger nej.Trökigt Gissa vad som händer 8 december! Om ni inte gissade på att jag ska dra ut en tand så hade ni såå fel. Ska dra ut min 5:te tand, yey vad kul. Och nej, jag har inte hål och har aldrig dragit ut tänder pgr av hål. Jag ska dra ut tänder eftersom att jag ska få tandställning längre fram men vissa tänder är ivägen så jag inte får fram de som måste fram. Trång mun helt enkelt. Tur jag tycker det är kul hos tandläkaren. Fråga inte varför, kan själv inte besvara den frågan. Men det kommer vara skönt att dra ut ännu en tand för jag kommer inte få äta något på flera timmar och när jag väl får äta så får jag bara äta glass, mums. Men kommer dra till skolan efter tandläkaren för det har jag gjort alla gånger jag har tagit bort tänder. Kommer vara superkul att komma till skolan med bommulstussar full av saliv och blod mellan tänder. 

Har råkad dräggla på en kompis en gång när jag hade tagit bort en tand, saliv och blod, mumsigt.


Nu när jag tänker på det kommer jag inte få äta någon lunch då, fan.. Hoppas det inte är nå god mat då. Får kolla matlistan sen. Om ni  har fortsatt läsa efter jag började nämna saliv och blod så kan ni sluta läsa strax för jag har nu inget mer att skriva. Eller jo, lite grann. Detta!

Ha en bra Lördag!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards