cupperponie

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Cupper Ponie - 16 november 2014 18:20

 

Av Cupper Ponie - 16 november 2014 09:16

Vaknade halv 9 idag. Har inte sovit så länge på flera år. Så himla skönt att få sova ut så länge. 

 

Idag ska hästarna jobba en stund, först rida Durasell och Apasche hänger med bredvid och sedan trickträning- Precis som igår. Efter stallet åker jag ganska direkt efter till badhuset för att simma. Blir nog mellan 12 och 20 varv hade jag iallafall tänkt. När jag kommer hem blir det nog att kolla på film och blogga. Senare ikväll tar jag nog kanske ett träningspass igen. Tänkte jobba lite mage denna gång. Tränade mage igår med och redan i morse såg jag resultat. Så det blir nog ännu mer mage idag! Efter det blir det plugg. Kommer nog plugga några timmar tyvärr. 


Och om ni undrar varför jag inte är så aktiv är det för att just nu har jag inget att skriva. Kommentera gärna vad just ni vill läsa om. Allt från hästar till träning- Ni bestämmer!

 

Små flufföron :3

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards