cupperponie

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Cupper Ponie - 1 januari 2015 08:49

 

Apasche ute på promenad, tog en liten paus som han inte gillade. Apasche ville ju fortsätta gå.

 

Apasche ville ta en selfie

 

Efter ett tag blev han en hund, stor vovve.


Nu måste han lära sig att skälla bara ;)

 

Blev en promenad med Durasell samt bus på åkern. Strålande och varm sol ute, å så mysigt det var.

 

..Vet inte vad han tänkte där 


Läpp-häst :3


Vinka kan vi


Bus på åkern


Så höll han på sådär igen, svårt att hålla läpparna i styr Durasell?

Av Cupper Ponie - 1 januari 2015 08:28

God morgon på er! Nu är 2014 historia och 2015 är ett mysterium. Ett mysterium som förhoppningsvis kommer med bra saker. Hur säger man nu igen? Jo juste! Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift Älskade citat, de är bara för härliga. Nu väntar ett nytt år med nya möjligheter och jag är otroligt taggad. Någon mer som är taggad? Dock är jag inte lika taggad över just denna dag. Då jag vaknade av att min äldsta brorsa som är på besök spydde vill jag gärna bo under en sten. Men förhoppningsvis spyr han eftersom bakfylla osv. Vill inte bli sjuk, speciellt inte magsjuk. Jag som ville ta en dusch nu på morgonen '-' Får försöka smyga ut från mitt rum sen så jag får något gjort. 


Tänkte bara säga lite snabbt här att bloggen var ganska tom igår eftersom att efter stallet firade jag nyår hos farsan. Vi åt typ glasstårta och umgicks. Kom hem typ vid 11 och jag är själv överaskad att jag klarade av att vara vaken så länge. Är tyvärr igen nattmänniska som mina bröder är, har för mycket på min mammas sida, både bra och dåliga saker. Hur som helst så har jag både bilder och filmer från stallet igår. Tänkte lägga upp dom i nästa inlägg. 


Runt 10 tänkte jag åka till stallet idag, måste påminna mig att inte ha för mycket kläder nu bara då det är plusgrader. Igår orkade jag knappt röra mig pgr av för mycket kläder i värmen. Ha det bra och ta hand om er! Vill även önska er ett gott nytt år!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards