cupperponie

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Cupper Ponie - 13 januari 2015 16:48

Hej på er! Kom hem från skolan runt 1 h sedan. Snorhalt på vägarna så mamma hämtade mig från skolan. Var ganska när på att stanna hemma i morse då det var så halt. Riskerar mitt liv av att bara gå ut från porten liksom. Men jag tog mig dit trots allt. På idrotten skulle vi åka skridskor men jag får problem med min hälsena när jag åker skridskor så jag slapp det. Istället tog jag en löptur. Hade mina Icebuggs på och jag klarade mig utan att halka. Pulsade sedan ett tag i snön innan jag sprang tillbaka. Kan väl säga, trots tisdagar är hemska så gick dagen fortare än vanligt. 


För ett tag sedan landade jag iallafall hemma och just nu äter jag en lite tidig middag. Har fixat vindruvor till skolan i morgon också. Kommer äta det sen under morgondagens håltimme. Pgr av halkan får hästarna vila idag så får vi hoppas på bättre underlag i morgon. Resten av denna dag är inte alls planerad, troligen tittar jag på film eller så. Är sjukt trött efter denna skoldag så det kommer behövas att vila upp sig. Träningen är redan fixad då det blev fixat på idrotten, men i morgon tar jag och gymmar hemma som vanligt.

 

Nå enstaka inlägg ska försöka fixas också! Ha det bra så länge!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards