cupperponie

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Cupper Ponie - 3 januari 2015 18:19

•Varit i stallet

•Tränat
•Tagit bort allt som hänger på mina väggar
•Smått påbörjat hänga upp nya grejer på väggarna

•Poppat popcorn

•Suttit framför datorn med vindruvor


Det har jag hunnit med idag. Och för er som undrar vad jag håller på med i mitt rum då mina väggar håller på att förändras, är det så här att jag ska fräscha upp mitt rum efter typ 2 år. När jag flyttade till lägenheten hade jag satt upp massa hästafficher på mina väggar just för att känna mig lite ''hemma''. Men nu så har jag tagit tag i skiten, tagit bort allt och hängt upp lite nytt. Dock är jag långt från klar. Kommer nog ta ett tag att få upp allt jag hade tänkt mig. Men resultatet kommer ni nog få se när allt är klart. Men jag vet precis hur jag vill ha det och det ska fixas!


I morgon, om vädret tillåter, ska jag och mamma cykla till stallet. Då hänger hon med hela dagen och min kamera hänger med. Tänkte fräscha upp bloggen lite om nu mamma är villig att hjälpa till. Tänkte även fräscha upp min profilbild på fb hehe. Ska även spendera kvalitetstid med båda ponnysarna så de ska bli extra borstade i morgon, myspys. Och så klart ska båda få jobba och busa av sig energi. 


Tagga morgondagen så kanske jag även får inspo av att ha en fräsch blogg!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards