cupperponie

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Cupper Ponie - 15 januari 2015 18:20

Fick duga med en promenad med ponnysarna. Mörkt, kallt och storm ute. Men vi överlevde! Reflexer på både mig och ponnysarna blev det också. Nu ska inlägg skrivas, engelskauppgift ska fixas och min hårbotten ska masseras innan jag går och lägger mig. 

Bild från idag.

 

Av Cupper Ponie - 15 januari 2015 07:13

Då är det Torsdag nu då. Veckan har gått fort vilket är skönt, då går det snabbare till helgen. Jag ska snart bege mig till skolan vilket kommer vara skitjobbigt. Fick min mens igår och jag får värk av och till. Men farsan har ingen bil för tillfället och mamma jobbar så jag får gå. Vet inte heller om vägarna är hala så jag vågar inte chansa att cykla. Jag slutar kl 3 idag så efter det åker jag till stallet. Är inte 100 på vad de ska få göra idag pgr av väglaget. Men funderar på att tömköra på åkern eller en runda på grusvägarna. Det är svårt att veta för jag har inte heller pannlampa ifall mörkret skulle hinna ifatt. Måste skaffa en pannlampa som är bättre än den vi har hemma. Den vi har hemma når typ ingenstans. 


Har några inlägg i huvudet som jag ska skriva ikväll. Men för att inte glömma bort dom så lägger jag in de i utkastet. Å vad härligt att få komma till stallet ikväll. Hästarna borde nog vara väldigt pigga så länge de har fått vila pgr av halkan. Ska även fixa med min engelska keynote så den blir klar någon gång. Det är det som ska göras idag iallafall! Ha det bra!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards