cupperponie

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Cupper Ponie - 1 juli 2015 18:16

Åt knäckebröd för en stund sedan. Helt plötsligt gick en av mina tänder på hälften, ena halvan ramla ur munnen. Ja.. Inte varje dag detta händer. Har nu en halv tand samt lite rester från biten som gick av kvar, sen har jag tappar ännu en tand. Ja jag vet, mina tänder är sena på att släppas. Har inte ens tappat hälften av alla tänder. Okej, nog om tandprat! Gissar nog på att få åka till tandläkaren snart då..

Av Cupper Ponie - 1 juli 2015 13:28

Blev nästan helt ledig idag också pga samma anledning som igår. Dock hade ett paket med massa komponenter kommit så jag satte dit en av de sista komponenterna på kortet. Tyvärr saknas fortfarande en komponent, men annars är korten klara. Hästarna fick vila pga värmen. Varken jag eller hästarna ville vara utomhus. Hästarna var inne i ligghallen o halvsov. Pussade lite på dom en stund innan jag cyklade hem. Kom hem för typ 1h sedan. Har ätit lunch och tittat runt på bloggar. Ska fortsätta med det och sedan när maten har smällt kör jag ett träningspass. 


Annars så blir det en lugn dag, typ som vanligt. Solen har gått i moln för tillfället verkar det som men värmen är kvar. Och när det är runt 30 grader orkar man inte göra så mycket. Ska lyssna på musik och lite sådant kul iallafall. Är hemma själv resten av dagen så då kan man passa på hur mycket man vill ju. Kanske köper en glass eller så om jag känner för det sen. Det var väll typ allt. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards