cupperponie

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Cupper Ponie - 7 juli 2015 10:45

 

Original bild. Tog denna bild i höstas när jag var i Skåne. Har för mig att bilden togs under soluppgång, inte helt säker. Är iallafall väldigt nöjd med bilden. Däremot stör jag mig bl.a på tråden till hagen i bakgrunden. Ljuset är väldigt blekt också. Självklart har det sin charm men lite bättre ljus skulle jag vilja ha trots allt. Telefonstolpgrejen i bakgrunden är jag inte heller så lycklig över. 

 

Redigerad bild. Här har jag fixat och trixat lite. Bättre ljus samt ingen tråd i bakgrunden som stör. Jag är inte världsbäst på att redigera men för att vara första försöket är jag nöjd. 


Den redigerade bilden är helt klart min favorit men jag gillar båda. De har olika charm.

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards