cupperponie

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Cupper Ponie - 6 juli 2015 07:35

Det ösregnar ute och jag får ingen skjuss till stallet. Men kul, cykla 5 km i ösregn. 5 km kanske inte låter så mycket men vägarna är katastrof vilket gör det jobbigt. Uppförsbackar från helvetet och förstörda grusvägar man knappt kan cykla på. Regnkläder har man inte heller. 


Får se vad jag gör med hästarna. Kommer jag plaskvåt till stallet vet jag inte om det finns någon lust att motionera hästisarna. De är säkert också plaskvåta när jag kommer så utrustning tänker jag inte sätta på dom. Vill som sakt inte att det ska brännas så päls faller av etc. Får väll se hur jag gör. 


Skjuss hem får jag iallafall, tur det. Träning ikväll och sedan har jag tid att blogga. Så vi hörs ikväll!

   

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards