cupperponie

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Cupper Ponie - 21 juli 2015 07:33

God morgon! Drar snart iväg till stallet, Dursell ska tömköras på volt idag och Apasche det samma om jag hinner. Durasell vilade igår då det ösregnade som bara den. Apasche hann jag tömköra lite innan det blev att för jävligt, dock jävlades han en del i slutet. Fick till slut ordning på honom iallafall. Jobbade sedan 10.00 till 17.00 Tittade på film med morsan och direkt efter filmen tränade jag. Så det blev lite sent men et vara bara skönt att ha det avklarat. Idag blir det däremot träning direkt efter jobbet. Ben och rumpa står på schemat. 


Tänkte hinna med bloggen lite också under kvällen, samt läsa bok. Snart ramlar pengar in också, har tänkt att spara en del men självklart kommer lite pengar användas, behöver ju nya träningskläder, vanliga kläder etc etc ;) Vet dock inte hur mycket jag får, hoppas på en del iallafall. Runt 25te borde pengarna komma då det är löning då men jag har ingen aning hehe. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards