cupperponie

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Cupper Ponie - 26 juli 2015 18:42

Ska jag vara ärlig är jag lite smått besviken på Hööks nya katalog. Inte så intressanta grejer samt tråkiga färger. Jag ÄLSKAR färg så jag blev en aning besviken av att se de mer mörka, dystra färgerna.  Men självklart hittade jag lite favoriter. 

 

1. LÄNK Hur snygg är inte den här grimman? Tror dock luddet gör att jag gillar grimman mer. Hade det inte varit nå ludd skulle det bli en stor tumme ner. Hur som helst gillar jag den helt klart. Vem vet, kanske blir något nytt i Lights gaderob ;)?

2. LÄNK Hoppas mest på att färgen på bilden stämmer in på verkligheten. För hur snygg är inte färgen? Tror inte jag behöver säga mer än WOW.

3. LÄNK Älskar boots med ludd, speciellt vita. Synd jag inte riktigt vet vad Light skulle kunna ha för storlek, annars hade de helt klart legat i hennes gaderob ganska så snart.


There you have it. Kan även säga att mullegrimmorna och mulleschabraken är också stor favorit. Är stort fan av mulle och mormor är det samma, så jag tror hon inte hade sakt nej med lite mullegrejs till Light. Får hoppas på att hon skulle ta det som ett litet skämt iallafall. Om jag kommer köpa något från Hööks nyheter? Absolut! Men troligen ganska lite, bara någon enstaka grimma och ev schabrak. That's it. Hoppas på färggladare och snyggare grejer till vår/sommar katalogen. 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards