cupperponie

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Cupper Ponie - 14 juli 2015 13:00

       

Av Cupper Ponie - 14 juli 2015 11:30

• Inspirations bilder. Kolla runt på weheart it, tumblr, ja vad ni nu går in på. Skriv ut de bilderna som ger mest motivation. Eller så kan man göra ett collage, välj själv. Skriv ut och häng upp på väggen. Har själv lite bilder upphängda på väggen bland min träningshörna. Får så mycket motivation till att fortsätta. När jag tränar hemma så kan jag titta på dessa bilder när jag känner mig döende under träningspasset. Motivation och inspiration all the way.


• Låtlistan. Låtar som du älskar och får dig motiverad till att forsätta. Eller så blir du motivativerad till att dra ut på en löprunda av att lyssna på någon viss låt? 


• Träna det du gillar. Gymma, simma, dansa, you named it! Gymma passar inte alla, springa passar inte alla, det gäller att hitta sin träningstyp. Man kan träna på alla möjliga sett så gör det som du tycker är kul och får dig motiverad.


• Träna med kompis. Vissa tycker det är kul att träna med sin kompis, andra inte. Själv är jag mer ensam varg som vill träna själv, annars blir jag störd. Men att ha andra människor runt mig får mig motiverad. Jag kämpar hårdare och visar hur grym jag är. 


• Bara kör. Tänkt inte, bara gör det!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards