cupperponie

Alla inlägg den 16 september 2015

Av Cupper Ponie - 16 september 2015 08:08

Det är onsdag vilket betyder att halva veckan snart har gått. Har endast morgondagen kvar sen är jag ledig resten av vecka. Lyx med långhelg. Sovmorgon för min del idag så om runt 1h cyklar jag iväg till skolan. Kameran har blivit lite smått rensad. Inte färdig än men jag har påbörjat det iallafall. Slutar sent idag vilket suger. 15.45 cyklar jag hem från skolan. Hatar vårat schema, tycker inte vi ska behöva sluta mellan halv 4 och 4 tre dagar i veckan, det är ju meningen att vi ska orka med skiten också. Aja, efter skolan drar jag som sakt till stallet. Tömkör Apasche samt avslutar med longering i galopp. Duracell ska ridas. Tänkte köra på ett dressyrpass, om hagen inte är allt för blöt och lerig blir det ett pass där, annars på grusvägarna. 


Armarna ska få jobba sen då det väntas ett armpass ikväll. Om jag hinner ska jag påbörja en uppsatts som inte ens ska påbörjas förns nästa vecka. Men det var en intressant grej att diskutera så jag vill redan påbörja det hela. Så ser min onsdag ut, ganska lik varje onsdag men det händer sällan något speciellt i mitt liv. Ganska skönt ändå för då har jag mina rutiner. 


Har blivit besatt av att titta på en serie som är bara för grym, gammal men grym. Så det ska jag fortsätta titta på innan skolan. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards