cupperponie

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Cupper Ponie - 21 september 2015 07:26

Måndag: Skola till 15.45 Ridskola och plugg

 

Tisdag: Skola till 15.35 Tömkör ponnysarna. Träning sen på kvällen

 

Onsdag: Skola till 15.45 Tömkör Apasche, rider Duracell. Träning på kvällen

 

Torsdag: Skola till 15.00 Tömkör ponnysarna. Träning på kvällen

 

Fredag: Skola till 14.00 Longerar Apasche, tömkör Duracell. Träning på kvällen

 

Lördag: Rider Duracell, tömkör Apasche. Träning efter stallet. 

 

Söndag: Ev fota P&J på ridskolan. Tömkör Apasche, longerar Duracell. Samt träning efter stallet


Händer inte något speciellt denna vecka. Hästarna ska jobba på på som vanligt samt en del plugg ska göras. På söndag är det Pay And Jump på ridskolan, tänkte ev fota eller vara med och tävla. Tror dock inget av det blir av då jag inte riktigt har någon lust. Plus en person som ska vara med på tävlingen vill jag inte alls se när hen rider då hen mer plågar hästen än rider. Blir trött på den personen som ska skylla på hästen om det går dåligt och tror att hästen går i form om hon sågar ner häststackarn. Blir riktigt trött. Hästen hen ska rida tycker jag synd om, känner den hästen mycket väl då jag själv har ridit in honom. 

Annars om jag har tur kanske jag kommer iväg till hööks i helgen, skulle ha hänt förra helgen men farsan var tvungen att jobba så det sket sig. 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards