cupperponie

Alla inlägg den 23 september 2015

Av Cupper Ponie - 23 september 2015 10:15

   

Hur mycket jag än hatar att det regnar var och vartannan dag just nu längtar jag verkligen till ponnysarnas vinterpäls är fullbordad. Riktiga små nallebjörnar blir dom. Apasche öron syns knappt och Duracell blir mer en svart isbjörn än ponny. Tänk liksom när vintern är här så kan man gosa in sig i pälsen på dom, mys <3


Av Cupper Ponie - 23 september 2015 07:42

Sovmorgon idag igen så ingen stress till skolan idag heller. Har mest slöat än så länge och jag tänkte fortsätta med det tills jag måste vidare till skolan. Egentligen borde jag nog göra någonting men så trött som jag är så behöver jag mest bara chilla just nu. Idag väntas en SO-redovisning och Svenska-redovisning så det gäller att va på hugget. Slutar 15.45 så jag är hemma runt 4. Drar till stallet ganska direkt för att tömköra Apasche och rida Duracell. Dressyr för Duracells del och Apasche ska få fortsätta jobba på sitt samt galopp under longering som avslut. Efter stallet blir det träning en stund och avslut med massa plugg. Har ingen ångest över plugget än men det kommer säkert. 

 

Annars så händer det inte så mycket idag. Om mer än en timme drar jag vidare till skolan, hade gärnat stanna hemma idag dock men det är inte så smart om jag missar redovisningarna. Finns tiden ska ni få se lite bilder från hopptävligen i söndags. Har inte hunnit ladda upp några bilder här än men så fort tiden finns så ska det fixas. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards