cupperponie

Direktlänk till inlägg 30 november 2014

1 advent

Av Cupper Ponie - 30 november 2014 08:09

Om jag har fattat rätt är det första advent idag? Rätta mig om jag har fel. Denna dag kommer jag börja med en mumsig frukost och grym musik. Kan ta det ganska lugnt denna morgon då ponnysarnas ägare ska ha besök och då kommer de nog få rida. Så inte förens i eftermiddag kan komma, kommer få ett sms när. Så medans jag väntar på det kanske jag ser på en film eller fixar pannacotta. Mumsigt värre. Idag tänkte jag iallafall först fota hästarna då mamma kunde följa med o hålla pollarna medans jag fotar. Sen tar jag och tömkör båda. Durasell ska jobba mycket med galoppen och Apasche ska få jobba med tempoväxlingar. Tycker det låter väldigt bra. Efter stallet blir det träning och plugg. Har en biologiuppgift som jag ska berätta om på lektionen på onsdag. Inte världens roligaste uppgift dock. Måste även plugga matte då jag har 3(!!) matteprov som jag missade när jag var sjuk. Snart sätts ju betygen också det blir lite brådis här. Fysik ska också pluggas. Har ett ordinarie fysikprov och ett som ska kompleteras. Vill verkligen ha lov nu.


Jag har faktist redan lite planer inför lovet. Men vissa går bara om det blir snö så vi får hoppas på lite snö iallafall och sedan kan det smällta bort efter lovet. Vad har ni för planer inför lovet? Tell me! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards