cupperponie

Direktlänk till inlägg 30 november 2014

Kattens dag

Av Cupper Ponie - 30 november 2014 19:45

Idag är det kattens dag! Ni som har katter, har ni gett kissemissen lite extra kärlek? Jag kan inte säga att jag har gjort det, opsi. Mobbade Kryddan, som då min katt heter, lite extra istället. Nej men inte direkt. Fotade henne lite granna men hon är ju lat så hon orkade ju inte gå ut vilket är dålig stil av henne när det är så fint väder ute. Det kunde ju ha blivit toppenfina bilder om hon hade gått ut. Kanske kan visa bilderna sen men så länge får ni nöja er med lite äldre bilder. 


Grattis Kryddis på kissens dag! Synd att du är så lat och bara sover. Men nöjd över att bli kliad på sina favvo ställen var hon allt. Tur hon inte gnällde på att maten är slut idag, för när maten är slut för henne är maten ca 1 h gammal istället för helt borta. Feta kisse. Trots jag hatar när hon öppnar min dörr för att hon hatar stängda dörrar varje dag så är hon fortfarande mycket älskad. Bortskämda, feta lille kisse.


Passar även på att fira min gamla kisse Kicken som inte längre finns. För snart 2 år sedan fick min älskade fluff katt Kicken somna in. Usch, hemsk dag. Firar även henne fast hon och jag är långt ifrån varandra. Har tänkt lite extra på henne helt enkelt. 

 

Kryddan åt vänster  Kicken åt höger    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards