cupperponie

Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

Sista dagen i Januari

Av Cupper Ponie - 31 januari 2015 08:26

Då var det Lördag! I morgon är det redan Februari. Tycker att denna månad har gått sjukt segt om jag ska vara ärlig. Sista dagen i Januari ska jag spendera i stallet. Snön vräker fortfarande ner så det blir pulkaåkning. Tänkte ta långtur med båda så blir de av med energi samt få jobba på. Har själv märkt att båda tycker det är skitkul att dra, så då får man passa på medans snön fortfarande är kvar. 


Tänkte filma lite när jag är ute med hästarna också. Men det beror på om det går lätt eller inte så klart. Apsche blir ju otrligt het och springer som en travare, Durasell kan också ha sådanna dagar. Men vi får se! 


Efter stallet tar jag ock tränar. Får se om det blir löprunda eller träning inne, kanske får bli båda. Och efter det blir det bloggning. Inlägg ska skrivas så får ni bra uppdatering under nästa vecka. På onsdag är jag ledig från skolan då vi har studiedag så då är jag mest i stallet men även bloggen uppdateras då. 


Nu ska jag fortsätta kolla vidare på filmen jag skulle kolla på igår, dock blev det så sent så jag orkade inte kolla på den hehe. Men nu gör jag det istället!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards