cupperponie

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Cupper Ponie - 7 maj 2015 20:04

Har varit sjuk trött idag så bloggen fick lida tyvärr. Torsdagen är snart slut och jag går o lägger mig ganska så snart. Vädret har haft beslutångest, regn eller sol? Bestäm dig! Annars så ja, det har inte hänt så mycket under dagen. Ville träna idag men min trötta kropp sa bara Nej. Inge mer med det liksom. I morgon är det fredag iallafall, slutar 14:40, åker till stallet ganska så direkt efter, hänger där några timmar och sedan hem för att träna. Blir träna rumpa och mage. Sen på lördag blir det styrketräning, alltså armar, rygg, axlar etc. Samt en löprunda med ponnysarna. Söndag blir det antingen Cardio, HIIT, yoga eller promenad. Not sure vad det blir.  


I morgon får Durasell tömköras och Apasche det samma. Durasell måste jobba på balansen, han har svårt att gå rakt etc. Ganska typsikt honom när han har varit från tömkörningen ett tag. Apasche ska inte få så mycket krav. Jobba lite på start och stopp sen bara ha kul. 


Har engelskaprov i morgon, har inte pluggat så det här kommer bli kul. Wish me good luck. Nu blir det sova för mig. Är dödstrött. Vill ha sommarlov nu. Orkar inte till skolan i morgon. Suck. Vi hörs!

 

Tänk om man vorre en katt, fatta vilket chill liv man skulle ha

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards