cupperponie

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Cupper Ponie - 13 maj 2015 12:51

Sitter just nu på lektionen men förstår verkligen ingenting av det vi ska göra. Och vi har vikare vilket inte gör det bättre. Vet bara att vi håller på med ett grupparbete men hon som är i min grupp är sjuk och vi har inte pratat alls om arbetet. Varken hon eller jag har gjort något. Jag har varit sjuk och varför hon inte har gjort något vet jag inte. Men om hon har varit på kemilektionerna tycker jag att hon iallafall borde prata med mig. Liksom hallå!? Ofc kan jag också göra det men jag är alltid den som ska ta första steget, gaash blir så trött på det. Hon jag jobbar med försöker typ undvika arbetet eller något. Not sure. Suck. Måste prata med min kemilärare när han har kommit tillbaka. 


Nog om min lektion. Under ept timmarna i morse var nästan hela skolan och kollade på en match. Min skola vann, ganska förvånad faktist. Men jag var kvar i skolan. Pluggade matte vilket gick helt åt skogen. Har och är verkligen dödstrött. Det jag gjorde på matten kan jag egentligen men det är som att min hjärna har spolat bort allt jag kan. Har matte som sista lektion men jag kommer nog gå hem istället. Har pluggat matte i flera timmar så nej tack. Ska jag plugga mer matte kommer jag bryta ihop. Så istället har jag bara en lektion kvar. So. Ska prata med min lärare om min allra sista uppgift så jag kan få betyg i alla ämnen. Sen tar jag helg.


Långhelg denna vecka vilket är super skönt. Men behöver sommarlov innan jag går in i väggen. Är så sjukt skoltrött. Men nästa vecka är nästsista veckan med riktiga lekioner. Sen har vi en temavecka och sista veckan har vi bl.a mentorsdagar. Nog om det.


Efter skolan, ca 15:00 för att vara lite mer exakt åker jag till stallet. Durasell tömkörs och Apasche promeneras. Tänkte longera honom med det är så blött i marken så troligen skulle han väll halka i lera. Åker sen hem och tränar. Är verkligen sjukt trött men förhoppningsvis har jag fått upp humöret sen så jag orkar mer. Men annars blir det vila om kroppen säger nej. Istället kör jag gärnet resten av veckan då jag ändå är ledig. 


Bloggen fick stå tom igår pga olika själ. Men nu borde jag vara back on track. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards