cupperponie

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Cupper Ponie - 29 maj 2015 14:46

Nu har min helg startat och jag är överlycklig. Det tragiska är att vinden är stark och regn kommer ibland. Men annars är det en bra dag. Har gått helt okej under skoltimmarna, har haft väldigt kul. Dock på idrotten hade vi fotboll och det gillar jag mindre. Fixade två uppgifter på so:n som jag missade förra veckan. Fick dock hjärnsläpp under sista så jag kunde typ ingenting. Fick otroligt ont i huvudet under sista lektioner och har det fortfarande. Tror det är vädret som gör det dock. 


Åker nog till stallet senare under dagen. Träna ska jag också göra. Handla lite fredagsgott ska jag försöka hinna med. Ska även kolla lite vad som finns för vegitarisk mat samt frusna bär. Annars händer inte nå mycket mer denna dag. 


På måndag är sista dagen med lektioner. Och jag kommer sluta 11.25 tack vare att de sista lektionerna är inställda. Whopwhop. Då kommer jag dra hem och träna innan ridskolan. Om jag hinner åker jag kanske till ponnysarna någon timme innan. Efter måndagen börjar temaveckan. Har fått all info inför veckan och jag är mest taggad på torsdagen och fredagen. Men tisdagen kommer ändå vara ganska intressant. Onsdagen låter tråkig dock. Ska även ta med egen mat de dagarna som behövs då jag är vegitarian och det enda de bjuder på är korv med bröd. Snåla. 

Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards