cupperponie

Direktlänk till inlägg 1 maj 2015

Månadens mål

Av Cupper Ponie - 1 maj 2015 14:42

Hålla bra uppdatering på bloggen. Lägger till detta mål igen, kör nya tag. Vardagsinlägg till åsiktsinlägg. Allt möjligt ska in. Så mycket ledigheter vi har nu i slutet av terminen finns det väldigt mycket tid till inlägg. Självklart ska jag inte tvinga mig till att blogga men kom igen nu, om jag vill så kan jag. Tid finns så skjut inte upp allt.


★Spara mer pengar. Är sjukt duktig på att spara pengar om jag får säga det själv men bättre kan jag. Inte köpa massa onödigt på tex rasterna. Istället för att köpa mat på lunchen, ta med egen mat. Blir jag sugen på lite choklad, skit i suget eller ta den billigaste biten. Ja ni fattar. Samt lägga till en viss summa till mina besparingar. 


★Mocka hagen oftare. Nu så här efter vintern blir det mycket att mocka i hagen men nu ska det storstädas i hagen och sedan fortsätta mocka varje dag. På så sett får hästarna mer gräs och hagen ser trevligare ut.


★Mindre vila, mer träning. Va inte så lat! Klart behöver kroppen vila ibland men när det verkligen inte behövs, träna. Säger samma sak här, skjut inte upp allt. Får jag träningssug, träna. Oavsett om jag redan har tränat en gång så träna så fort jag får sug. Förutom när jag är i skolan så klart men då får jag hitta på annat, tex gå i alla trappor typ. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards